Tuesday 26 April 2011

~ M@waR pUtEeeeHh. ~




  " Ya Allah.. aku memohon petunjuk memilih yang baekk dalam  pengetahuan-Mu..aku mohon ditakdirkan yang baekk dengan kudrat-Mu.. aku mengharapkan kurnia-Mu yang besar.. engkau yang maha kuasa.. dan aku adalah hamba-Mu yang daif,, engkau maha tahu dan aku adalah hamba-Mu yang jahil.....engkau maha mengetahui semua yang ghaib dan yang tersembunyii.........



  Ya Allah..... jika hal ini.. dalam pengetahuan-Mu ... adalah baekk bagi kuu...baekk pada agama kuu...baek pada kehidupankuu sekarang dan mase akan datang.. takdirkan lahh..dan mudah kan lahh..bagi kuu...kemudian.. berikan lahh aku barakah daripada nya.......
Tetapii...jika dalam ilmu -Mu ... hal ini akan membawa bencana...bagiku dan agamaku...membawa akibat dalam kehidupan kuu..baek sekarang atau mase  akan datang..jauh kan laahh ia daripada kuu..dah jauh kan lahh aku daripada nyaa..
semoga engkau takdirkan aku pada yang baek..  seseungguhnya..engkau maha berkuasa ke atas setiap sesuatuu.. amin.. "





~wahai tuhan yang membolak balik kan hatii..kuat akn lahh hatikuu... agar keyakinan kuu.. tidak berubah...supaya aku sentiasa tabah..
            Ya Tuhan..pemilik nyawa kuu..tenggelam kan lahh akuu dalam cinta-Mu.. agar istiqamah bersama ku....dalam menggapaii cita wanita solehah di sisi-Mu..kerana ukhrawi,, menanti kuu... ~
           

No comments:

Post a Comment